#91 2020-12-10 23:20:24

henk
Administrators
Netherlands
Reputation: +207
Registered: 2018-07-07
Posts: 295
Windows 10 Chrome 87.0

Re: dary's videos

both are not weird. (bullet spread + time delay)
that's all.

Nice vids btw dary !!!

Last edited by henk (2020-12-10 23:20:44)

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#92 2020-12-10 23:21:05

simon
Flamer
Estonia
Reputation: +414
Location: est'own'ya
Registered: 2014-08-13
Posts: 635
Windows 7 Firefox 83.0

Re: dary's videos

to some they are

you can explain, how aiming behind the player can result in hitregs. Time goes only one way as we know it, so that is not so self-explanatory

Last edited by simon (2020-12-10 23:24:10)

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#93 2020-12-11 00:01:07

henk
Administrators
Netherlands
Reputation: +207
Registered: 2018-07-07
Posts: 295
Windows 10 Chrome 87.0

Re: dary's videos

there you got a point. didn't see that here though

Offline

    Positive reputation 1   Negative reputation 0

#94 2020-12-20 18:26:20

dary
Administrators
Reputation: +542
Registered: 2012-05-16
Posts: 3,552
Website
Windows 10 Firefox 84.0

Re: dary's videos

henccak wrote:
dary wrote:
Sunshine wrote:

Nice to see more average flying videos.

Created an avarage infantry video too for you. tongue
No bugging btw... this is only for nubs. big_smile

And thx for the good feedback all.

https://youtu.be/ZsU6QgVumvs

Nice inf. funny how that 1:57 hits. when watch 0.5 speed.

Thanks man, yeah that DP sprayed lol... but 2:09 was more confusting how that hit.
Cheers

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#95 2020-12-20 18:33:35

dary
Administrators
Reputation: +542
Registered: 2012-05-16
Posts: 3,552
Website
Windows 10 Firefox 84.0

Re: dary's videos

simon wrote:

Well done
This video proves again that anyone can have very good regs. Since dary is a respected member, no one is gonna give him a hard time about it. Everyone else should be ready for all sorts of accusations after posting such vid. Skill is also a factor, so not many can make such videos..

Hencca you're right, that's amazing. Also see 2:09 in slow motion, back in time eh

Thanks man, yeah was wondering too while editing but forgot zoom in. Need to check my recorded footage and maybe I'll make another one. The regs are really weired on this server sometimes. Also I have noticed that the sound of the plane changed. It is not that steady sound anymore.

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#96 2020-12-20 18:35:11

dary
Administrators
Reputation: +542
Registered: 2012-05-16
Posts: 3,552
Website
Windows 10 Firefox 84.0

Re: dary's videos

henk wrote:

both are not weird. (bullet spread + time delay)
that's all.

Nice vids btw dary !!!

Cheers, thank you... the infantry video was a bit boring tho, but at least some infantry... not only planes and tanks big_smile

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#97 2022-06-18 21:05:43

dary
Administrators
Reputation: +542
Registered: 2012-05-16
Posts: 3,552
Website
Windows 10 Firefox 101.0

Re: dary's videos

Need to clean my hard drive so I made a 1h video to get rid of all the clips... big_smile
mix, inf, tank, plane

https://youtu.be/tnTiXHsnpvs

Last edited by dary (2022-06-18 21:09:32)

Offline

    Positive reputation 12   Negative reputation 0

#98 2022-06-18 23:43:27

Arkos
Sedmin
Switzerland
Reputation: +2605
Registered: 2014-06-06
Posts: 6,661
Windows 7 Chrome 102.0

Re: dary's videos

...

Hehe, ... several times very funny smile

...

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#99 2022-06-19 06:57:39

KILLER88
Member
Czech Republic
Reputation: +488
Registered: 2018-12-01
Posts: 1,173
iOS Safari 15.5

Re: dary's videos

Damn, you climbed up on the hill on Omaha 3:40 my friemd.
I’ve never achieved it, my last tries were around 2 years ago and after like 10 unsuccesful tries i always lost my patience big_smile

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#100 2022-06-19 12:44:09

Volturi
Member
Turkey
Reputation: +129
Location: Padova
Registered: 2016-10-21
Posts: 221
Windows 10 Chrome 102.0

Re: dary's videos

Very nice video Dary, especially the plane kill at 57.45 big_smile

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#101 2022-06-19 21:25:30

Crapule
Administrators
France
Reputation: +3
Registered: 2021-11-01
Posts: 11
Windows 10 Chrome 102.0

Re: dary's videos

great video

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#102 2022-06-19 21:59:23

Black Mamba
Member
Reputation: +1282
Registered: 2012-12-01
Posts: 3,839
Android Chrome 101.0

Re: dary's videos

dary wrote:

Need to clean my hard drive so I made a 1h video to get rid of all the clips... big_smile
mix, inf, tank, plane

https://youtu.be/tnTiXHsnpvs

A master at work. Nice vid

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#103 2022-06-20 17:37:44

dary
Administrators
Reputation: +542
Registered: 2012-05-16
Posts: 3,552
Website
Windows 10 Firefox 101.0

Re: dary's videos

Arkos wrote:

...

Hehe, ... several times very funny smile

...

Thx... ingame you found 35:00 suspicious... this is why I put it here. smile
Cheers

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#104 2022-06-20 17:38:58

dary
Administrators
Reputation: +542
Registered: 2012-05-16
Posts: 3,552
Website
Windows 10 Firefox 101.0

Re: dary's videos

KILLER88 wrote:

Damn, you climbed up on the hill on Omaha 3:40 my friemd.
I’ve never achieved it, my last tries were around 2 years ago and after like 10 unsuccesful tries i always lost my patience big_smile

10 only? big_smile Last time I did it 1st try, that was extremly lucky... even if I know how it should work it works maybe 5% or less.

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#105 2022-06-20 17:40:02

dary
Administrators
Reputation: +542
Registered: 2012-05-16
Posts: 3,552
Website
Windows 10 Firefox 101.0

Re: dary's videos

Volturi wrote:

Very nice video Dary, especially the plane kill at 57.45 big_smile

Thx, no idea how I did that. big_smile

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#106 2022-06-20 17:41:18

dary
Administrators
Reputation: +542
Registered: 2012-05-16
Posts: 3,552
Website
Windows 10 Firefox 101.0

Re: dary's videos

Black Mamba wrote:
dary wrote:

Need to clean my hard drive so I made a 1h video to get rid of all the clips... big_smile
mix, inf, tank, plane

https://youtu.be/tnTiXHsnpvs

A master at work. Nice vid

Thanks much appreciated... glad you liked it.

Offline

    Positive reputation 0   Negative reputation 0

#107 2022-06-20 17:41:33

dary
Administrators
Reputation: +542
Registered: 2012-05-16
Posts: 3,552
Website
Windows 10 Firefox 101.0

Re: dary's videos

Crapule wrote:

great video

merci! smile

Offline

    Positive reputation 1   Negative reputation 0

#108 2022-06-20 18:10:56

nifty
Player
Reputation: +297
Registered: 2018-09-30
Posts: 262
Android Chrome 96.0

Re: dary's videos

nice video asusual, pure passion for game

Offline

    Positive reputation 1   Negative reputation 0

Board footer