You are not logged in.
en jij opdonderen!
Ik eis een Nederlandse burger en de paddestoelen
Ik eis een Nederlandse burger en de paddestoelen
ik eis schenk mij burgerschap en laat me paddenstoelen, wanneer het klaar is?
Last edited by joint (2013-05-09 00:10:41)
Neuken in de keuken?
Timmos wrote:en jij opdonderen!
Aahw, wat lief kom je me bedreigen
wollah wollah ik ben een wigger nigger
Neuken in de keuken?
LOL
ik eis schenk mij burgerschap en laat me paddenstoelen, wanneer het klaar is?
Dat doet timmos wel
Syndrum_Soldier wrote:Timmos wrote:en jij opdonderen!
Aahw, wat lief kom je me bedreigen
wollah wollah ik ben een wigger nigger
Wannabe mocro..........
Sinds wanneer bestaan er mensen online die Nederlands praten.... Nu blijkbaar AWEWSOME
XD Google translate is not best way to translate.
Lmao
XD Google translate now named Google random words placer in senteces.
Ik heb een vraag ... waarom zegt Moonlight dat Ivo een hacker is?
Heb ik in het begin ook nog aan getwijfeld Speelt gewoon super goed. In tegenstelling tot Moonbread.
seventy wrote:Ik heb een vraag ... waarom zegt Moonlight dat Ivo een hacker is?
Heb ik in het begin ook nog aan getwijfeld Speelt gewoon super goed. In tegenstelling tot Moonbread.
Gewoon stil zijn ik zie jou niet in een clan dus moet je niet zeggen dat ik slecht ben. Ik zit in de fcking zelfde clan als Ivo
Ivo is het omdat hij 4 schoten op de achterkant van zijn tank kan hebben door een M10 maar Tuia zegt dat het komt door mijn slechte internet connectie en daardoor heel veel bugged schoten schieten
Jij als noob hebt hem vast nog niet door begrijp ik ofc Ticket. Ik raak hem zo vaak en jij vast niet ik speelde dit spel al in 2005 en dus ik weet de hackers, jullie kunnen ontkennen maar heel veel clanners zeggen hetzelfde.
Ticket_to_Death wrote:seventy wrote:Ik heb een vraag ... waarom zegt Moonlight dat Ivo een hacker is?
Gewoon stil zijn ik zie jou niet in een clan dus moet je niet zeggen dat ik slecht ben.
HAHA! Dus je wilt nu zeggen dat als iemand niet in een clan zit, een slechte speler is of geen ervaringen hebben over deze spel !?
Stop maar jonge je zegt nu alleen maar bullshit IK heb spelers gezien die niet eens 1-2 jaar spelen en spelen al als een pro en maken snel ervaringen. Iedereen heeft zijn specialiteit.
Ik wed dat Ticket to death 999% meer weet over de spel, en meer ervaringen heeft dan jij
Een gouden tip voor jou: Onderschat nooit iemand waarvan JIJ niks weet.
Challas Syndrum
Last edited by Syndrum² (2013-09-04 16:01:41)
what an uber ugly language ;D , even more then deutsch... :pž
just kidding, but , it is really hard to talk and read, i must admit
Ugly? Then you should here the dialect from where I live
Moonlight wrote:Ticket_to_Death wrote:Heb ik in het begin ook nog aan getwijfeld Speelt gewoon super goed. In tegenstelling tot Moonbread.
Gewoon stil zijn ik zie jou niet in een clan dus moet je niet zeggen dat ik slecht ben.
HAHA! Dus je wilt nu zeggen dat als iemand niet in een clan zit, een slechte speler is of geen ervaringen hebben over deze spel !?
Stop maar jonge je zegt nu alleen maar bullshit IK heb spelers gezien die niet eens 1-2 jaar spelen en spelen al als een pro en maken snel ervaringen. Iedereen heeft zijn specialiteit.Ik wed dat Ticket to death 999% meer weet over de spel, en meer ervaringen heeft dan jij
Een gouden tip voor jou: Onderschat nooit iemand waarvan JIJ niks weet.
Challas Syndrum
@Onderschatten. Dat moet hij wederzijds ook niet doen @clanners. Ik heb het over dat hun kwalliteiten (van clanners) zijn opgemerkt ik zeg niet dat bijv. Namy omdat hij niet in een clan zit faalt (Ik vind nameless een van de beste spelers zelfs al zit hij alleen maar in tanks en vliegtuigen ).@bijna gehele post. Syndrum ik bedoel het niet beledigend ik probeer alleen duidelijk te maken dat hij mij niet moet onderschatten in dit spel, ik speel alleen serieus in clan wars . Ik zou ''geen belediging'' eigenlijk moeten toevoegen aan de vorige post.
Last edited by moon' (2013-09-04 17:45:52)
@clanners. Ik heb het over dat hun kwalliteiten
In vorige bericht schreef jij dit
Ik zit in de fcking zelfde clan als Ivo
Ivo is het omdat hij 4 schoten op de achterkant van zijn tank kan hebben door een M10 maar Tuia zegt dat het komt door mijn slechte internet connectie en daardoor heel veel bugged schoten schieten
Jij als noob hebt hem vast nog niet door begrijp ik ofc Ticket.Ik raak hem zo vaak en jij vast niet ik speelde dit spel al in 2005 en dus ik weet de hackers, jullie kunnen ontkennen maar heel veel clanners zeggen hetzelfde.
en nu heb je het over kwaliteiten van clans? volgens mij had je het meer tegen ticket dan over clans
Je hebt niet eens in de gaten wat jij zelf allemaal schrijft :S
Je kan het gewoon niet hebben dat sommige spelers beter zijn dan jij,
Anders had jij niet zo gereageerd en andere beschuldigen van h@cks etc
Last edited by Syndrum² (2013-09-04 18:34:39)
Moonlight wrote:@clanners. Ik heb het over dat hun kwalliteiten
In vorige bericht schreef jij dit
Moonlight wrote:Gewoon stil zijn ik zie jou niet in een clan dus moet je niet zeggen dat ik slecht ben.
Ik zit in de fcking zelfde clan als Ivo
Jij als noob hebt hem vast nog niet door begrijp ik ofc Ticket.Ik raak hem zo vaak en jij vast niet ik speelde dit spel al in 2005 en dus ik weet de hackers, jullie kunnen ontkennen maar heel veel clanners zeggen hetzelfde.en nu heb je het over kwaliteiten van clans? volgens mij had je het meer tegen ticket dan over clans
Je hebt niet eens in de gaten wat jij zelf allemaal schrijft :SJe kan het gewoon niet hebben dat sommige spelers beter zijn dan jij,
Anders had jij niet zo gereageerd en andere beschuldigen van h@cks etc
Als Ivo me voor 1 op 1 uit zou dagen zou ik het gelijk aanemen Genghis onze leider heeft ivo uitgedaagt maar hij is zo'n pussy dat hij er niet op in gegaan is, hij weet dat hij faalt 1 op 1, hij is geen teamspeler hij is afhankelijk van zijn team om de vuile klusjes op te knappen terwijl hij zelf alleen maar campt dat is zo daarom zit hij ook niet in ons vast Inf team en ook niet in Tank team. Daarintegen zit ik nu wel in het Inf team.